פורום פלילי - מנוהל על ידי עורך דין פלילי ופתוח לציבור הרחב | עמוד 11

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הפורום הפלילי לקהל הרחב


נושא
מחבר
תאריך ושעה

27/06/2019 13:37
קיבלתי דו"ח על מצלמת מהירות לפני שנה ואיתו גם 8 נקודות.
בדיוק באותה תקופה היו כתבות שהמצלמות לא אמינות והנושא נדון בבית משפט.
כתבתי מכתב למשטרה שהדו"ח נשלח כ 7 חודשים לאחר העבירה וגם על הנושא שכל עניין אמינות המצלמות נדון בבית משפט.
קיבלתי מכתב שהערעור נדחה ועלי לשלם את הקנס.
בסופו של דבר הזנחתי את העניין ושכחתי לשלם ואתמול קיבלתי מכתב שהרכב שלי מעוקל.
זכור לי שראיתי כתבה שנפסק שהמצלמות אכן לא אמינות.
האם יש מה לעשות בעניין? אפשר עדיין להישפט ולנסות לבטל את הקנס?
18/06/2019 12:25
לפני שנה בערך אשתי נהגה ברכב מהעבודה שלי וצילמה אותה מצלמה (3א') על מהירות (21 קמש מעל המותר בשטח עירוני). הגיע לעבודה דו"ח תאגיד על סך 3000 ש"ח. החלטנו להצהיר שהיא נהגה על מנת להוריד את הקנס ל 750 ונקודות. שלחנו מכתב וקיבלנו אישור שהדו"ח הוסב.
עד היום לא קיבלנו את הדו"ח המוסב ושובר התשלום.
היום סתם בדקתי באתר של המשטרה לאחר שקראתי כתבה היום שהמשטרה הפסיקה לאכוף מהירות עם המצלמות הנ"ל , אז בדקתי באתר של המשטרה לפי מספר הדו"ח והוא אכן רשום על שמה והוא כבר עלה לאיזור ה 1100 בגלל ריבית והצמדה (מזכיר, לא קיבלנו את הדו"ח עד היום בדואר).

מה עליי לעשות? הנטיה היא לשבת בשקט לאור הבלאגן עם המצלמות 3א' אבל בינתיים הוא צובר ריבית....

תודה מראש
17/06/2019 18:11
2 סיטואציות :

קיבלתי 2 דוחות בתוך תקופה של שנתיים שהסתכמו ב -18 נקודות. בעקבות כך עברתי קורס בסיסי בנהיגה נכונה. לאחר מכן קיבלתי דוח נוסף של 6 נקודות כך שבסך הכל יש לי 24 נקודות.

לאחר 2 הדוחות של 18 נקודות שאותם שילמתי קיבלתי מכתב לקורס נהיגה בסיסי ובמקביל קיבלתי דוח נוסף של 6 נקודות ושילמתי אותו כך שבסיכום יש לי 24 נקודות.(וטרם נרשמתי או עברתי אף קורס)

האם ב- 2 הסיטואציות אני אדרש לעבור 2 קורסים של נהיגה נכונה : בסיסי ומתקדם או שבמקרה השני אדרש לעבור רק את הקורס המתקדם ולא 2 קורסים ?

אם מישהו מבין בנושא ויכול לענות מידיעה, אשמח מאוד
17/06/2019 18:10
בדרך חזרה מחופשה מאילת בשעה 2:00 בלילה כביש 25 שוטר סימן לי לעצור בצד. מחוץ לרכב הוא הראה לי במד מהירות שלו 134 קמ''ש (לפי מיטב זכרוני לא הייתי אפילו קרוב ל-130).
בדו''ח עצמו היו טענות סותרות:

רשום שנסעתי 127 קמ''ש (ולא כמו שהציג לי בתחילה 134 קמ''ש)
רשום בפירוט שלו ש''הוצגו נתוני מדידה ביום שמש ובראות טובה'' (השעה הייתה 2:00 בלילה)

שאלתי האם יש בכלל מקום להגיש ערעור? מה הסיכויים?
התחושה הכללית ששוטר זה ''התלבש'' עליי מכיוון שנסעתי בזהירות יתירה ולאחר קבלת הדו''ח והבחנה בנתונים הסותרים הדבר עורר בי חשד שיש פה דו''ח מפוברק
תודה למשיבים!
11/06/2019 09:52
בדרך חזרה מחופשה מאילת בשעה 2:00 בלילה כביש 25 שוטר סימן לי לעצור בצד. מחוץ לרכב הוא הראה לי במד מהירות שלו 134 קמ''ש (לפי מיטב זכרוני לא הייתי אפילו קרוב ל-130).

בדו''ח עצמו היו טענות סותרות:

רשום שנסעתי 127 קמ''ש (ולא כמו שהציג לי בתחילה 134 קמ''ש)
רשום בפירוט שלו ש''הוצגו נתוני מדידה ביום שמש ובראות טובה'' (השעה הייתה 2:00 בלילה)

שאלתי האם יש בכלל מקום להגיש ערעור? מה הסיכויים?

התחושה הכללית ששוטר זה ''התלבש'' עליי מכיוון שנסעתי בזהירות יתירה ולאחר קבלת הדו''ח והבחנה בנתונים הסותרים הדבר עורר בי חשד שיש פה דו''ח מפוברק.

תודה למשיבים!
06/06/2019 08:48
יש מה לעשות עם רכבים שלא נותנים זכות קדימה במעברי חצייה?
ניצלתי היום בנס מרכב שהתפרץ למעבר חצייה ושמעתי על לא מעט מקרים כאלו לאחרונה.
אם יש לי את פרטי הרכב יש אפשרות להגיש תלונה על זה?
באמת שלא בא לי להידרס...
בחיפה השכילו לשים מעברי חצייה אחרי סיבוב, ככה שאני לא רואה את הרכבים שמגיעים (והם בהתאם כנראה לא רואים אותי), בלי שילוט מתאים לנהגים או הזהרה שהם עומדים להגיע למעבר חצייה. לפעמים יש לנהגים מספיק ראות (למרות שלי כהולכת רגל אין) והם עדיין מצפצפים על העובדה שיש אדם במעבר חצייה (שזה בפני עצמו מתסכל, מלחיץ ומפחיד).
05/06/2019 11:19
שלום לפורום המכובד,
אשמח להתייעץ בנושא קנס על מהירות.
נהגתי בכביש בין עירוני עם הפרדה בנויה בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש.
נהגתי עם Limit של 90 קמ"ש. עצר אותי שוטר והראה לי שנהגתי על 128 קמ"ש במכשיר שלו. בדו"ח כתוב 123 אחרי הפחתה, מרחק שהוצג במכשיר 294.9.
יתכן ועקפתי רכב ועברתי את ה-Limit בלי לשים לב, למרות שאני חושב שלא, אבל כבר לא בטוח בזה.
קיבלתי קנס של 750 ש"ח ו-8 נקודות.
אני נהג זהיר, יש לי רישיון מאז 2009 ובלי עבירות עד עכשיו.
האם יש אפשרות להמיר קנס כזה באזהרה?
מה האפשרויות העומדות בפני?
אשמח לעצתכם.
תודה רבה!
02/06/2019 10:14
יש לי שאלת התייעצות עם עורך דין תעבורה.
זוג אנשים בני 50+ נוסעים בציר ימין של הכביש, ונעצרים ע"י שוטר תנועה מוסווה שהוא (השוטר) טוען שהטלפון הוחזק ע"י הנהג "בקו ההגה" בזמן נהיגה והיה שימוש פעיל לדבריו בטלפון, ומה שקרה באמת זה שהנהג שהוא כיוון את המיזוג אוויר במערכת המולטימדיה של הרכב.
השוטר לא דיבר הרבה פשוט לקח את הרישיון ונתן דוח.
האם פירוט השיחות מחברת הסלולר תעזור לביטול הדוח? או האם יש דרך פעולה נכונה יותר לסיטואציה הנ"ל?
תודה
03/06/2019 12:21
יש לבחון את הדו"ח. ככל ואתם עומדים על חפותכם באפשרותכם להגיש בקשה להישפט, לקבל חומר ראיות נוסף שכתב השוטר ככל שכתב. פגמים בעריכת הדוח על ידי השוטר יכולו להיזקף לזכותו של הנהג ולהטיל ספק סביר באשמתכם. ככל והיה אדם נוסף ברכב מלבד הנהג כמובן שיכול להעיד בבית השפט, לגבי פירוט שיחות ניתן להגיש לבית המשפט במהלך ניהול הוכחות לשם חיזוק טענותכם.
26/05/2019 17:47
ב30.11.18 בשעה 23:30 , חניתי את הרכב בצד הדרך ברחוב ללא מוצא לכמה דקות בודדות ועליתי לחבר לקפה, ולאחר מספר דקות חזרתי לרכב.

בעודי חוזר לרכב, פונה אלי אדם בעל מבנה גוף גדול ורחב ושואל אם זה הרכב שלי? עניתי לו ש "כן" ועמדתי במקומי ליד הרכב, הוא ישר התחיל לקלל אותי, קללות שמזעזעות את הנפש, בצעקות שכל הרחוב שומע, האורות בבניינים נדלקים בהדרגה.

בעוד אני עומד לתומי ליד הרכב שלי בלי להגיב לו, לא עברו 2 דקות ואותו בנאדם רץ אלי בזעם ועצבים מקלל וצועק ומחליט לשלוח את ידו ולהכניס לי סטירה/ כאפה שקיפלה אותי לשתיים ממש ככה !!.

כל זה קורה בזמן שאני לא מגיב בשום צורה לא מילולית ולא פיזית, פשוט עומד ומקבל את הסטירה!

מיד לאחר מכן נכנסתי לרכב שלי בהבנה שאני חייב לברוח, אך הוא דופק לי על החלון וממשיך לקלל.

מהפחד שמה אולי הוא הולך להכות אותי ושחיי בסכנה, הזמנתי משטרה, הגיעו שני שוטרים ורואים אותי בוכה ומפוחד יושב ברכב ובחוץ בנאדם רחב ממדים עצבני ומחליטים לטאטא את האירוע מתחת לשולחן.

שימו לב להתנהלות הבאה:
בהתחלה הם צועקים עלי שאני בוכה כמו בחורה ושאני אפסיק, למרות שלא יכולתי.
"תסגרו בניכם" הם אמרו "תלחצו ידיים" ושאמרתי שממש לא הם פשוט אילצו אותי ללחוץ לו את היד תוך כדי שאני בוכה ומרגיש פחד בכל הגוף והוא עומד בגאווה.

לאחר מכן עדין בוכה ומרגיש מפוחד ולא מוגן, אמרתי שאלך למח"ש.

השוטר לקח לי את המפתחות של הרכב ושאל באיום " מי אתה שתלך למח"ש תביא את המפתחות של הרכב" אתה לא הולך מפה.

האירוע מסתיים שאני מתבקש להתאפס וללכת מהאזור , וזה בהרגשה שאני צריך לסתום את הפה.

יומיים לאחר מכן הגשתי תלונה במשטרה התיק נסגר מחוסר עניין לציבור.

ההבנה הזאת שבנאדם רחב ממדים פשוט ענק, מרשה לעצמו להשתמש באלימות ולהכות אותי בלי סיבה מזעזעת אותי.

*אין לי ולו הכרות קודמת. אני לא מכיר אותו והוא לא אותי.

האם אני יכול לתבוע את הבנאדם?
האם מגיע לי פיצוי כספי על המקרה הזה ?
אני מחפש עורך דין שיעזור לי בעניין.

מספר ימים לאחר מכן לא יצאתי לעבוד.
אני מתלונן עד היום על כאבים בלחי.
אני לא מתקרב יותר לאזור.
הביטחון עצמי שלי נפגע מאוד.
אני מרגיש לא שקט מאז. פשוט חוסר מנוחה מאז המקרה.
20/05/2019 10:49
שואלת לחברה ...
נעצרה ונשלחה למעצר ימים 5 ימים שופט נתן ב2 פרוטוקולים הבהרה לתת ערכת אסיר /ציוד אישי מאחר ולא נתנו לה שיחות שבס היה אמור לדאוג לה ללבוש עמאמה לא היה להם מאחר והכלא שבו היא נמצא זה כלא גברים והיא הייתה במעבר שם את כל חמשת הימים ללא שום אפשרות להחליף ביגוד ולא הלבשה תחתונה חרף שני הבקשות של בית המשפט שאף הדגיש בבקשה השניה של היום שני של המעצר "עוד היום" כל זה לא מצא פיתרון השבס והותיר אותה עם אותו לבוש ואותו הלבשה תחתונה אף הציעו לה בשבס הלבשה שלא מתאימה את מידותייה שלא יעלה לה על רגל אחת וכן כל יום ביקשה מחדש באותו התא הייתה איתה עוד עצורה שגם היא לא קיבלה ב4 ימים שהייתה שם ביגוד ולא הלבשה תחתונה באותם תענות שאין להם ביגוד לנשים ואין להם אספקה העוגמת הנפש שהיא עברה היה בלתי נסבלת האם יש לה מה לעשות עם זה!?
19/05/2019 20:24
תעבורה: שוטר סימן לי לפתוח חלון, ושאל אותי למה ביצעתי עבירה מסויימת שהוא טוען שביצעתי. הכחשתי הכחשה קצרה והוא הורה לי לעצור בצד. כעבור רבע שעה הוא מגיע עם דו"ח מוכן ודורש ממני לחתום עליו. עניתי שהוא לא נתן לי הזדמנות להגיב ושאני מבקש שירשום את תגובתי, ותשובתו הייתה "כבר הגבת - שלא עשית את זה". ניסיתי להתעקש שזה לא נחשב כיוון שלא ידעתי שהוא שואל אותי את זה לצורך דו"ח ושזוהי התגובה הסופית שתירשם, ודרשתי שיכתוב את תגובתי. הוא סרב ופטר אותי ב"אל תגיד לי איך לעבוד". ההתרחשות מהרגע שניגש לרכב כשעמדתי בצד מתועדת בסרטון.

מה הסיכוי שלי להביא לפסילת הדו"ח?
19/05/2019 10:33
בוקר טוב עורך דין נכבד,

לפני כשבוע, שוטרים מלווים בכלבנים חיפשו אדם החשוד בסחר בסמים, הגר בקומה הראשונה בבניין בחיפה.

חברי, נקרא לו א', גר בדירת הגג בבנין: דירה אשר ממוקמת על גג משותף, דהיינו, על מנת להכנס לדירתו יש להכנס ראשית לגג המשותף. בתוך סלון ביתו של חברי א', אשר היה בעבודה באותה העת, ישב חברו (נקרא לו ב') עם דלת פתוחה ושקית של מריחואנה על השולחן.

השוטרים נכנסו לגג המשותף, ראו דרך הדלת הפתוחה את ב' יושב על הספה בתוך סלון הבית עם שקית וויד לידו.
הם ביצעו עליו חיפוש בעירום (עד התחתונים) וקיימו חיפוש מקיף ויסודי בתוך הדירה בעזרת כלבים (ראוי לציין כי לא מצאו דבר נוסך). השוטרים לא לקחו את ב' לתחנה, אלא פתחו לו רישום כלשהו במערכתם.

האם השוטרים עברו על חוק/זכות כלשהו של א' או ב' במתחשב שלא היה להם צו חיפוש לביתו של א? או האם בגלל שראו את ב' יושב על הספה בתוך הבית עם שקית מריחואנה לידו מקנה להם עילה לחפש בתוך הבית?

תודה רבה לעונים
19/05/2019 10:00
שלום,

לפני כחודש פרצו תנו לדירה וגנבו תכשיטים. הגנב נתפס ומוגש נגדו כתב אישום. יש ראיות שקושרות אותו לדירה שלנו (כתמי דם ותביעות אצבע). ככל הנראה מדובר בנרקומן. השאלה היא - האם אפשר לתבוע אותו על הרכוש שגנב? מה הסיכוי בתביעה מסוג כזה? האם צריך עורך דין או שניתן להגיש תביעה לבד? ואם אני תובע אותו וזוכה ואין לו מאיפה לתת כסף, מה קורה במצב כזה? הוא נכנס לכלא ואני מפסיד גם את ההוצאות משפט?
14/05/2019 11:47
לפני כשנה צולמתי על ידי מצלמת מהירות א3 נוסע במהירות גבוהה. לאחר שהבנתי שהמצלמה לא אמינה לא שילמתי את הקנס וביקשתי להישפט. יממה לפני מועד המשפט(לפני כחודש) צלצלו אליי ממזכירות ביהמ"ש להודיע שהדיון נדחה ולא ניתן עד היום מועד חלופי. להבנתי המצב היום הוא שאכן יש פסיקה שהמצלמה לא אמינה ואני מעריך שהמשטרה לא מעוניינת לנהל משפטים עד אשר ייפסק אחרת. לאן אני יכול לפנות בדרישה לקיים משפט בהקדם? האם יש צעד אחר שעליי לעשות?
30/04/2019 11:47
לפני כ3 שנים אני וחבר עברנו ברחוב ראשי באזור מגורינו ביחד עם גור פיטבול בן כ4 חודשים על רצועה. בכביש ממול נעצרו 2 רכבים ומתוך רכב אחד יצאו כ3 אנשים. אני והחבר הסתכלנו לכיוון של הרכבים ושלושת הגברים התחילו לקלל אותנו. עניתי להם בחזרה והם בתגובה אמרו "בוא תתקרב עם אתה גבר" התקרבתי לכיוונם והם התחילו לרסס אותי בגז פלפל.. (מסתבר שהם בלשים). בזמן ששכבתי על הרצפה הם התחילו לפוצץ את חבר שלי במכות,העמיסו אותו לרכב ונסעו לתחנה. אחרי שהצלחתי להתעושש רצתי לתחנה להגיש תלונה. השוטרים בתחנה לא נתנו לי להכנס להגיש תלונה (בבקשת הבלשים) ופשוט נעלו את השער בכניסה. אחרי חצי שעה של הסברים לשוטרים בשער שהקיפו אותי לאט לאט,הם פשוט שמו עליי אזיקים וזרקו אותי לתא.
בתא התחילו הפרובוקציות והניסיונות שבירה בכדי שאבצע עבירה. הם לא נתנו לי לשתות,כרציתי להתפנות הם הביאו לי כוסות פלסטיק שאשתין לתוכם. אחד השוטרים לקח לי את הסיגריות והתיישב לעשן מולי סיגריה אלקטרונית. אחרי כשעתיים הגיע אחד השוטרים שהכניס אותי לתא (התא סגור אבל לא נעול בכוונה) והשאיר נשק m16 עם מחסנית בהכנס כמטר וחצי ממני על השולחן למולי ויצא מהחדר. אחרי רבע שעה אותו השוטר חזר,חייך אליי ואמר "אתה בחור חכם אהה ולקח את הנשק בחזרה" לאחר מכן נכנסו עוד 2 שוטרים והתחילו לצלם סרטוני וידאו שלי בפלאפון הפרטי שלהם כשאני בתא ואמרו לי "זה הולך לרוץ אצלנו בקבוצות וואטסאפ" אחרי 3 וחצי שעות העלו אותי לחקירה ואחרי 4 שעות הסכימו לשחרר אותי אבל רק עם אקח אמבולנס כדי להתפנות לבית חולים (התלוננתי על כאבים עקב הגז פלפל וניתוח שעברתי חצי שנה קודם לכן בקיבה).

אחרי 3 שנים הגיע כתב אישום.
בסעיפים של איומים,הפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
העורך דין בסיפור מייצג רק את החבר שלי.
אתמול היה דיון.. העורך דין מבלי להכנס לדיון סגר את התיקים לגמרי ללא הרשאות. אבל רק אם נחתום הסדר מותנה ונשלם קנסות.
החבר חתם על הסדר מותנה ויצא מהתיק
( הוא יצא מהתיק כי הוא היה חייב עבר נקי ובלי הרשאות על מנת לקדם נושא אישי בחוץ לארץ,אז הוא לקח מה שהציעו לו).
כסירבתי להסדר,התובעות בתיק אמרו לי "שיש מה לדבר על גובה הקנס בהסדר... זה לא סגור עדיין ואפשר עוד לקזז"
"אמרתי להן שהן נותנות לי לקנות את החופש שלי ולהתמקח על החיים שלי וזה לא מוצא חן בעיניי"
המשכתי עם התיק ונכנסתי לדיון.
השופטת בדיון וכך כל בית המשפט היה בהלם ממה שסיפרתי והתובעות אפילו לא הוציאו מילה אחת.
השופטת קבעה לי דיון חדש בעוד כיומיים ומשם נלך למשפט הוכחות.

השאלה שלי האם יש עורך דין שיכול להלחם בהם האלה,לתת להם לשלם על מה שעשו ולהוציא משהו מבית המשפט חוץ מהסדר מותנה?
אשמח לשלוח בפרטי את כתב האישום ואת הפרוטוקול של הדיון האחרון.
אני לא מפחד מגזר הדין או מבית המשפט לכן אינני זקוק להגנה,אני זקוק לכוח תקיפה.

תודה לעונים.
30/04/2019 09:11
שלום, בערב יום חמישי ה25 לחודש קיבלתי דו"ח של 250 ש"ח ו6 נקודות מכיוון שנהגתי על כביש 77 בנתיב השמאלי ולפי השוטר הוא נסע אחרי במשך 8 ק"מ רצופים. במהלך ה8 ק"מ (לטענת השוטר זה היה 8 ק"מ) הכביש לא היה עמוס והייתה לי את האופציה לחזור לנתיב הימני.
לטענת השוטר הוא החל למדוד את ה8 ק"מ מצומת מרומזרת (אשר עצרתי בה ברמזור האדום)
לאחר המעקב השקט של השוטר הוא לבסוף היבהב מאחורי ועברתי לנתיב הימני (חשבתי שהוא מהבהב לי לעבור נתיב כדי שיוכל לעקוף) ולאחר מכן הניידת נסעה במקביל אליי וסימנה לי לעצור בשולי הכביש.
חשוב לי לציין שעד שהניידת החלה להבהב לא היה כל נסיון של השוטר לכרוז לי לעבור לנתיב הימיני ולמנוע את העבירה.
כשעצרתי השוטר יצא אליי מרכבו והסביר לי על העבירה ואני בתגובה הסברתי שלא ידעתי שאני צריך להיכנס ולצאת מהנתיב הימני במידה ומהירות הנסיעה שלי גבוהה ממהירות הנסיעה של הרכבים בנתיב הימני, שלא ידעתי שיש חוק שמציין מספר ק"מ מקסימלי שמותר לנסוע בנתיב השמאלי ברציפות וכמובן שאני מתנצל ולא יקרה שנית.
אגב- השוטר רשם בתגובת הנהג בדו"ח רק "לא ידעתי".
לאחר מכן, השוטר ביקש ממני רשיון רכב ורשיון נהיגה ואמר "אתה מקבל 256". כשביקשתי ממנו להסביר לי מה זה אומר 256, התעלם והלך לניידת. לאחר מספר דק חזר אליי (הפעם לא כבוש בכובע) נתן לי את הדו"ח וביקש שאחתום מבלי לתת לי לקרוא (אחרי שהתעקשתי השוטר נתן לי לקרוא את הדו"ח) ואמר שאני מקבל 250 ש"ח ו6 נקודות.
בנוסף לזה, השוטר גם התבלבל במספר פלאפון שלי שהוא רשם בדו"ח.

שאלות בנושא למומחה בתחום התעבורה:

1.האם במקרה שכזה כדאי לי להגיש ערעור / בקשה להישפט? במידה וכן על איזה טענות?

2. האם יש בחוק ציון של מרחק מקסימלי לנסיעה רצופה בנתיב השמאלי?

3. האם נכון הדבר ששוטר חייב לכבוש כובע בזמן נתינת הדו"ח?

4. האם משמעותי העניין שהמספר פלאפון שלי אינה נכון על הדו"ח?

5. אני נהג זהיר עם 3 שנות נהיגה ללא שום תקלות. האם הדבר משחק לטובתי?

6. איך אוכל להתקדם מכאן בנוגע לביטול הכנס והנקודות?

תודה לעונים
15/04/2019 10:11
בוקר אור, אשמח להכוונה בנושא הבא:
לפני כחצי שנה נהג שהחליט ״לסגור חשבון״ על הכביש, נעצר לידי ברמזור, דפק את רכבי ונסע (לאחר שאיים עליי).
הגעתי לתחנת המשטרה והגשתי תלונה. לפני כחודשיים וחצי הרכב נכנס לתיקון בהנחיית המשטרה (תוך כדי הפעלת ביטוח).
מספר ימים לאחר השיחה השניה עם המשטרה (זו שהכווינה אותי להכניס את הרכב לתיקון), הגיע מכתב מהמשטרה שהתיק נסגר.
במקביל, הרכב הוכנס לתיקון עם צ׳ק דחוי לשלושה חודשים.
הגעתי לתחנת המשטרה בכדי להבין מדוע התיק נסגר, ונאמר לי שלא היה מספיק מידע. הוספתי את המידע הרלוונטי והתיק נפתח מחדש.

מכיוון שהנזק מתחת לסף שחברת הביטוח של הרכב הפוגע מבטחת, אני צריכה לתבוע אישית. אבל, במשטרה לא מוסרים מידע על הנהג כל עוד התיק פתוח ועוד שלושה שבועות הצ׳קים שלי נפרעים. (כמובן שבמשטרה לא נאמר לי שיכולתי לדרוש את פרטי הנהג שהתיק היה סגור).

מה אני עושה בפלונטר הזה?
14/04/2019 10:47
שלום עורך דין נכבד,

האם כדאי לבקש להישפט בעקבות קבלת דוח על נהיגה מעל המהירות המותרת? זוהי העבירה הראשונה שלי בחיים.
נתפסתי במהירות 128 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש, דוח 750 שח קנס ו8 נקודות, השוטר הוריד 5 קמ"ש ל125. האם יש סיכוי במשפט שיבטלו לפחות את הנקודות? עבירה ראשונה אחרי 12 שנה על הכביש. מה דעתכם? תודה לעונים
07/04/2019 08:01
האם לגיטימי ששוטר ישאל אדם מה הוא עושה בעיר שאינה עיר מגוריו?
בעלי הלך לו לתומו בשעה 12 בצהריים וחצי באור אדום. השוטר תיחקר אותו מה הוא עושה בעיר שאינה עיר מגוריו. האם זה לגיטימי? האם מותר לשוטר בכלל לשאול שאלה שכזו?
הרי האדם לא חשוד בפלילים, אין שום סיבה אמיתית וטובה לשאלה הזו מלבד או להלך אימים על האדם או להטריד אותו.
אשמח לתשובה משפטית.
01/04/2019 09:28
היי

ביום שני הקרוב חברה שלי עומדת למשפט עקב נסיעה במהירות (120 קמ''ש) במקום שמותר לנסוע עד 90

היא קיבלה דו''ח של 750 ש''ח ו8 נקודות
חייב לציין שזה פעם ראשונה שהיא מקבלת דו''ח ולא מדובר בעבריינית תנועה
זה היה שישי בערב בכביש 4 כביש ריק
(שוב לא מצדיק את זה)

היא ביקשה להישפט מכיוון שהעונש גבוה השוטר בחר לקחת את העונש הגבוה ביותר מבלי להתחשב בעבר שלה

השאלה היא האם יש מה לעשות במשפט ואיך זה עובד?

יכול להיות שלפני המשפט נציג של המשטרה ינסה להגיע איתנו להסדר ?




: עבור אל עמוד