רוצה להתייעץ עם עו"ד - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
11/01/2021 11:22
היי יש לי שאלה.
לפני מספר חודשים עצרתי בכביש 6 לתקן תקר בגלגל. בזמן העצירה בצד, היו עבודות בכביש שביצעו עובדי כביש 6 (עובדי קבלן).
בזמן שהנחתי את הטלפון בצד, אחד העובדים פשוט החליט לקחת אותו אבל לא ראינו זאת בעינינו. עברו חודשים מאז ואני לא מחפש לקבל את הטלפון חזרה.
אבל באותו הרגע התקשרנו למוקד של כביש 6, והמוקדן הצעיר שמח לעזור, חיפש במצלמות את רגע לקיחת הטלפון ואישר שאחד העובדים אכן גנב אותו.
לאחר בערך 4 שעות של חוסר עונים, הצלחתי להביא ניידת משטרה לנקודה (הייתי צריך להגיע ל3 תחנות משטרה שונות על מנת למשוך איתי שוטר לשם).
הגענו לנקודה, ביחד עם המשטרה. השוטרת אמרה דבר אחד, שהיא לא יכולה לחפש על אדם כי אמרתי שהוא גנב לי הטלפון. ואין קשר לזה שרואים זאת במצלמות וזו החלטה של הבית המשפט בלבד. לאחר מכן עזבו את המקום כשהגנב פשוט נמצא לי בפנים עם הטלפון ביד מוקף בחבריו.הלך לפח הטלפון.
עכשיו, אם אני משתמש בהיגיון של השוטרת, האם יש לי אפשרות לקחת לכל אדם ברחוב את הטלפון או אפילו כסף? הרי לא ניתן להאשים אותי רק כי הקורבן אמר זאת. למרות שהפשע מצולם. וגם אם יש שוטרים במקום אין באפשרותם לעשות דבר (הוגשה תלונה)
במידה ואקח טלפונים ברחובות, מה הסיכון שאני לוקח בתאכלס אם אין משמעות לקורבן ולעדים מסביב, ואפילו להוכחה מצולמת? כי התשובה שהקצין משטרה נתן לי זה שעלי להמתין ואם מתישהו ימצאו הוא יוחזר (מה שבפועל לא קרה כי הטלפון היה נמצא על העובד של כביש 6)
אשמח לתשובה רצינית




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: רוצה להתייעץ עם עו"ד - פורום פלילי