צריכה עו"ד פלילי - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
01/09/2020 14:55
אני צריכה עו"ד פלילי, כדי שיעזור לי לגרום לכך שיוגש כתב אישום נגד מי ששבר לי יד ושיניים לפני 3 שנים (עכשיו השגתי ראיה, ובזמנו העד מסר עדות שקר והתיק נסגר מחוסר ראיות).

אז, לפני כמה שנים, פניתי לאיזה עורך דין פרטי שהמליצו לי עליו לצורך זה, אבל בגלל שהוא בכוונה ניסח הסכם טרחה באופן תמוהה - בסוף גם לא עשה שום עבודה, וגם הפסדתי כמה אלפי ש"ח.

פניתי לסיוע המשפטי - כדי שיעזור לי להחזיר לפחות חלק מהכסף, אבל עו"ד שמינו לי שם אמר שאין מה לעשות (חתמתי על הסכם טרחה כזה ושילמתי מראש, בעיה שלי). עכשיו אני צריכה שוב פעם לפנות לעו"ד פלילי לצורך זה. הבעיה שאני בחרדה שוב לחזור על הטעות הזאת (לשלם, ובסוף עו"ד לא יעשה כלום).

בתביעות כספיות אפשר להיות בטוחים שעו"ד יעבוד - אם הוא עובד על אחוזים (תהיה לו מוטיבציה להביא לזכיה, כדי שיקבל את האחוז שלו). לעומת זאת, כשמדובר בתיק לא כספי (עזרה בפתיחה מחדש של תיק פלילי) - איך אני יכולה להיות בטוחה שהוא יתאמץ מספיק? מה אני יכולה לעשות, כדי לדעת שהכסף שאשלם יצדיק את עצמו (שלא אצא פיתה כמו פעם שעברה)?

האם אפשר לסכם שאשלם לו חלק, ורק אם יצליח לגרום למשטרה להעביר לפרקליטות ויוגש כתב אישום - רק אז יקבל את שאר הסכום שסיכמנו? אני מרוויחה משכורת מינימום, והיה ממש כואב להפסיד פעם שעברה משכורת של חודש וחצי. אני בחרדה לחזור על הטעות הזאת שוב, ובינתיים העבריין מסתובב בלי כתב אישום (ולכן אני גם לא יכולה לתבוע אותו אזרחית).




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: צריכה עו"ד פלילי - פורום פלילי