דוחות תעבורה על שמי - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
24/08/2020 10:29
התקשרתי אתמול למוקד פניות נהגים ארצי של המשטרה על-מנת לברר האם קיימים דוחות הרשומים על שמי. אכן, הסתבר לי כי בשנת 2017 בחודש ינואר התקבל דו"ח על שמי בשל נסיעה במהירות 110 קמ"ש בכביש בגין בירושלים, בו מהירות הנסיעה המותרת היא 80 קמ"ש. הדו"ח ללא קנס אלא דו"ח של העמדה ישירה לדין. את הדו"ח לא קיבלתי כי הכתובת שלי לא מעודכנת במשרד הפנים. בתהליך הבירור נאמר לי שלא היה משפט ושהתיק מחכה לאישור תובע.

בהמשך הבירור הפנו אותי לחטיבת התביעות (*9647), שם נאמר לי אותו הדבר, קרי, התיק מחכה לאישור תובע וכרגע לא היה בבית-משפט. כתשובה לשאלתי מה עליי לעשות עכשיו נאמר לי - "את לא צריכה לעשות כלום, יצרו איתך קשר כשהתיק יאושר".

היום החלטתי לצלצל שוב למוקד פניות נהגים כדי להבין כיצד לסגור את הדו"ח, אך הנציג אמר לי שכן היה תאריך למשפט ביולי 2017. ביחס לשאלתי כיצד יכול להיות שאתמול לא נאמר לי המידע הזה קיבלתי תשובה שעובדים על עדכון המערכת הבעייתית. הופניתי לבית משפט השלום בירושלים להמשך בירור.

כאשר התקשרתי לבית המשפט נאמר לי שהתיק מעולם לא הועבר לבית-המשפט, ואין להם מידע נוסף לגביו.

כרגע אני מבולבלת לחלוטין - האם כל הבירורים האלה הם שאלות קיטבג ועדיף לא להעיר את המתים? אני מאוד רוצה לסגור את העניין הזה אבל מרגישה שאין עם מי לדבר, מפנים אותי האחד לשני ולא יודעים לתת מידע נוסף. האם חלה התיישנות כלשהי על עבירות מסוג זה? אם כן, למי אני אמורה לפנות וכיצד?

תודה רבה מראש!




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: דוחות תעבורה על שמי - פורום פלילי