האם משתלם להיות פושע? - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
20/03/2019 22:46
בעלי נסע עם רכבנו, פנה שמאלה בצומת מרומזרת (כמובן באור ירוק מלא) כאשר אוטובוס הגיע מהצד הנגדי של הצומת ופנה ימינה לנתיב האצה, ועל פי הצומת על האוטובוס לתת זכות קדימה (יש אף תמרור המורה לו על כך) האוטובוס לא נתן זכות קדימה ונכנס לנתיב השמאלי (הנתיב בו נמצא בעלי) ופגע עם האוטובוס שלו ברכב שלנו.
נגרם נזק לפח, ושפשופים רבים על הרכב.
הנהג אוטובוס המאוד נחמד, לא הסכים לתת פרטים! בעלי יצא מהרכב וצילם את הפגיעה כולל את האוטובוס עם הלוחית זיהוי ואת הנהג יושב בכסא הנהג.
בעלי הזמין ניידת למקום, וכמובן שאין לו זכות לעכב את אותו נהג, והנהג פשוט נסע מהמקום בלי להחליף פרטים.
בזמן שבעלי מחכה לניידת, הופיעה אישה שטענה בפני בעלי כי שבוע שעבר אותו נהג עשה תאונה איתה, וגם לא הסכים להחליף פרטים ומסרה לבעלי טלפון של האחראי נהגים שלהם.
שוטר הגיע לנקודה, צילם את הפגיעות ושלח את בעלי להגיש תלונה במשטרה.
בעלי יצר קשר עם אותו אחראי נהגים והנל סירב למסור את פרטיו של אותו נהג אך אמר לו כי על בעלי לגשת למוסך ולמסור לו הצעת מחיר לנזק שנגרם. בעלי מסר לו כי יפנה למוסך מורשה ואתו אחראי סירב ןאמר כי הוא יסכים לשלם רק אם בעלי יילך למוסך שהוא יורה לנו עליו לאחר שבעלי איים שיתלונן במשטרה אותו אחראי יתרצה ואמר שנלך למוסך מורשה ונמסור לו הצעת מחיר כתובה. (כל השיחות מוקלטות)
לאחר שהגשנו לו את ההצעת מחיר והנל שם לב כי הנזק שנגרם הינו יקר הנל שינה את גרסתו לפתע ואמר כי הוא לא מתכוון למסור פרטים וכי בעלי אשם בתאונה.
בזמן הזה בעלי סובל מכאבי גב וצוואר והלך לקבל טיפול רפואי בקופח.
פנינו לחברת הביטוח שלנו ושם נמסר לנו כי נכון לרגע זה אנו תןבעים את הביטוח שלנו (המקיף!!!) ובהמשך החברה שלנו תנסה לתבוע את הביטוח שלו. מה שבטוח כי שנה הבאה הפרמייה שלנו תתייקר בגלל שתבענו את המקיף.
עכשיו אני שואלת..הגיוני???? הגיוני שאדם פשוט יסרב למסור את פרטיו? הגיוני שאנחנו נצטרך לעבור בקופח, משטרה, שמאי, שיחות על שיחות עם ביטוח ואותו נהג פשוט ימשיך לעשות תאונות בלי לתת את הדין?!
האם אני יכולה מלבד התביעה של הביטוח שלי בעתיד את הביטוח שלו, האם אני יכולה לתבוע אותו אזקחית על כל העוגמת נפש שאנחנו עוברים כרגע?!




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: האם משתלם להיות פושע? - פורום פלילי