התנהגות של שוטרת תנועה - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
01/08/2017 15:20
נסעתי בנתיב הימני באיילון צפון בסביבות השעה 12 בצהריים, כאשר לפתע אני שומעת רכב אזרחי לבן צופר לי מאחור. בעוד אני מתעלמת מהצפירות שכן לא עשיתי דבר שאינו כשורה, הנהגת ברכב ממשיכה לצפור לי ולנסות לחתוך אותי היות ולא הבנתי מה קורה ניסיתי להמשיך כרגיל והאצתי כי ממש פחדתי ולא הבנתי מה קורה, תוך כדי שהיא מאיצה, היא עוקפת אותי משמאלי, דוחקת אותי ימינה ולבסוף עוצרת עצירה חדה שגורמת לי לעשות עצירת ״חירום״ תוך כדי הברקס גם שמעתי כריזה לעצור.

לאחר העצירה, התברר לי שמדובר בשוטרת סמויה באוטו אזרחי לגמרי בלי כובע או משהו מזהה חוץ ממדים כחולים שהחליטה שהיא חייבת להוריד אותי מהכביש במיידי היות ולטענתה ראתה אותי אוחזת בפלאפון בשעת הנהיגה.

אציין שבאותם רגעים נכנסתי ללחצים ופחדים (כן לא ברור לי מהיכן הגיחה מעלי אותה נהגת מטורפת, בתוספת לעצירה החדה) שהגיעו עד לכדי כאבים חדים בבטן שלאחר מכן בבית החולים התבררו כצירים. (כן... אני בחודש השמיני להריון).

אותה שוטרת סמויה נהגה בחוסר זהירות תוך נקיטת אמצעים שעלולים היו לסכן אותי ואת העובר.גרמה לי לעצור בצד ממש צר בכביש מהיר תוך כדי צירים היא הביאה לי דוח שאלה אותי אם אני צריכה אמבולנס ועזבה את המקום. אני חיכיתי שם חצי שעה שמישהו יבוא לעזור לי להמשיך לנהוג כי לא הצלחתי להמשיך.

השאלה שאני שואלת היא מה ניתן לעשות במצב כזה ? פניתי לתחנת המשטרה שם היה ברור מאוד שהם רצו להשתיק אותי ולגרום לי לא להגיש תלונה ( למרות שאמרו שהיא לא פעלה לפי הנהלים)

מהם הנהלים במקרה כזה? מה אני אמורה לעשות במקרה כזה?




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: התנהגות של שוטרת תנועה - פורום פלילי