הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - עו''ד לענייני תעבורה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
26/08/2020 18:38
אספר בקצרה: נהגתי ברכב לא שלי ונעצרתי ע״י משטרת תנועה לאחר בדיקה שביצעו לפי מספר הרישוי ומצאו שהרכב נוסע ללא טסט (למעלה משנה, מסתבר). חשוב לציין שהרכב הינו רכב חדש (על הכביש משנת 2018 ואינה מצריך בדיקת טסט אלא תשלום האגרה בלבד, וזה, ככל הנראה מה שהיה חסר ברישיונות)
בשורה התחתונה השוטר עשה עימי חסד לדבריו, והצהיר שבמקום להוריד אותי מהכביש בו ברגע, כי זה מה שהחוק מורה עליו לעשות, הוא יתן לי זימון לדיון בבית משפט ובתנאי שאשלם את אגרת הרישוי לא יאוחר מיום לאחר מתן הזימון.
נאמר לי על ידו שברגע שאשלם, אוכל לצרף אסמכתא המוכיחה זו לזימון ובאזור שבו אני ניתן לכתוב את טיעוניי, אכתוב שאני לוקחת אחריות על העבירה שנעשתה בתום לב ומיד כשהשוטר העיר את תשומת ליבי - הנושא טופל מיד, ולמסור את הזימון כולל הטיעונים + צירוף אסמכתא שהאגרה באמת שולמה, בכל תחנת משטרה והדיון יבוטל על ידם באופן מידי.

כשהגעתי למסור את המסמכים בתחנת משטרת התנועה ביפו, נאמר לי שאני צריכה לשלוח את זה לבית המשפט שעתיד לשפוט אותי וביום הדיון ידונו אותי בהיעדרי ולכן הם מציעים לי כן להגיע.

רציתי לדעת האם יש עו״ד ששמע או מכיר בתהליך שכזה? או שהשוטר לא ממש ידע מה הוא אומר? (חשוב לי לציין שהוא היה נורא נחמד, רגיש ומתחשב) ובמידה והדיון לא יבוטל - מה העונש של מעשה כזה?
סליחה על ריבוי הפרטים, ותודה למי שימצא פנאי לענות.