הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - בלאגן תופת עם האישה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
03/08/2020 16:59
שלום עורך דין נכבד,

אני נשוי חמש שנים באושר כמובן שהיו הרבה עליות וירידות. אני מאמין שאצל כולם יש לי ולאשתי ילד אחד ואהבה הכי גדולה שלי ליפני כחודשיים אישתי קמה בבוקר בהתקף עצבים שלא ראיתי מימיי פשוט כמה ותקפה אותי וקיללה אותי ליד הילד שברה את הבית יש לציין שהייתה בהריון אחרי. כל זה לקחתי את הילד בן 3 ויצאת מהבית חזרתי מהבית וחיכו לי משטרה לצערי היא התלוננה שהרבצתי לה עצרו אותי נחקרתי והיה גם אימות למזלי היה לי מצלמות בבית וגם שמע!

אחרי יום שוחררתי וסגרו לי את התיק מחוסר אשמה ומנגד לה הגישו כתב אישום על הודעה כוזבת יש לציין שבחיים זה לא היה זה היה משהו שעד עכשיו אני יושב עם עצמי ולא מבין למה.

שיחררו אותי חזרתי לבית והיא לקחה את הילד ועברה עיר הוצאתי צו שהילד צריך לחזור לעירנו מאז עבר חודש והיא חזרה השכירה דירה ומאז היא פשוט רעה בצורה שלא יאמן תענה שאנסתי אותה שהרבצתי לה והכל התגלה כשקר ולא אין לה מישהו וזה בדוק.

מאז שהבן הראשון נולד היא פשוט נכנסה לדיכאון לא תפקדה לא עשתה כלום בבית כמובן שתמכתי והייתי שם תמיד אני יודע שהיא עשתה משהו שאסור לה לעשות אבל אני אוהב אותה הכי הרבה בעולם אבל היא קיצונית או אוהבת הכי הרבה או שונאת הכי הרבה אבל היא עדיין אשתי חברים אומרים לי שאני חייב לברוח שזה לא יגמר טוב בגלל שה אני פונה אליכם רוצה לשמוע עוד דעות המצב הנוכחי היא כרגע לא בבית פתחתי תיק ברבני וכואב לי שהבית שלי מתפרק על רגע של כעס וטעות של שקר אבל היא עדיין אשתי ולאלה שיגידו תלחם אני נלחם יום יום כדי להחזיר אותה פשוט היא נהיית עוד יותר רעה עד שאתמול החלטתי להתקדם ולהסתכל קדימה זה מה שמוח אומר אבל הלב הלב לא שלם עם ההחלטה ישמח שתגידו לי מה אתם חושבים?