הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - דיני תעבורה בגרמניה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
26/01/2020 13:06
לפני כשלוש שנים יצאנו חברי ואני לטיול בחו"ל. השכרנו רכב בארץ מאחת מחברות ההשכרה בארץ רכב שיחכה לנו שנגיע לשדה תעופה במינכן. תוך כדי שאנחנו משלמים על ביטוח כיסוי מלא שיכסה אותנו על כל מצב של תאונה גנבה וכו. ביום האחרון לטיול כאשר פנינו לכיוון השדה תעופה, שרטנו את הרכב ביציאה מהחנייה בבית המלון בצורה כזאת שחברת ההשכרה היתה צריכה להוציא את הרכב משימוש על מנת להחליף דלת. יש לציין שעם הגעתנו לשדה התעופה פנינו לנציגי חברת התעופה שקיבלו מאיתנו את הרכב והסברנו להם ששרטנו את הרכב בצורה חמורה, הנציג בחן את הרכב והפנה אותנו לקבלה, גם שם חזרנו על הסיפור והסברנו ששרטנו את הרכב בצורה חמורה, ושאלנו האם יש משהו שאנחנו צריכים לעשות או טפסים למלא, נעננו בשלילה על ידי נציג הקבלה בטענה שאנחנו מכוסים בביטוח מלא בפני כל מצב. חזרנו לארץ בידיעה הרגשה והבנה שהעניין סגור והכל בסדר. כחצי שנה אחרי חזרתנו ארצה אנחנו מקבלים מכתב דרישה לתשלום על סכום גבוה מאוד בטענה שהתשלום הוא עבור תיקון הנזק והביטוח אינו תקף מכיוון שאין דיווח למשטרה על הנזק שנגרם. יש לציין שלא נאמר לנו לא ע"י נציגי החברה בארץ שנצטרך להמציא דו"ח משטרתי במקרה של נזק לרכב( בחוזה מצויין שיכול להיות שנתבקש להמציא דו"ח שכזה במידת הצורך) כמו כן לא עודכנו ע"י נציג החברה בגרמניה שיש להמציא דו"ח משטרתי לסוגיה זו(במידת הצורך היינו הולכים לתחנה הקרובה לשדה ומסדרים את העניין במקום). מאז בקשת התשלום, כשנתיים , אנו בשיח ודברים עם נציג חברת גבייה אשר דורש מאיתנו לשלם את הסכום הנקוב, אנו מנסים להסביר לו את עמדתנו ומנסים לשלוח מכתבים רשומים ומיילים לחברת ההשכרה אך אנו נופלים על אזניים ערלות, מקבלים תשובות קצרות ולקוניות שפנייתנו התקבלה אך אם זאת יש לשלם, חברת ההשכרה בארץ ממנה בוצעה ההזמנה לרכב מתנערת מאיתנו ואנו לא יודעים מה לעשות. נשמח חבריי ואני לקבל ייעוץ מה כדאי לנו לעשות?