הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - התנהלות מרתיחה של המשטרה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
20/01/2019 09:07
בשעה 23:30 אני חוזרת ליישוב בו אני גרה עם חברה באוטו. מדובר על יישוב די שומם בלילות מבחינת תנועת רכבים. אני מגיעה באיטיות לצומת טי ורואה רכב חשוד עם אנשים ואורות עמומים עומד ממול באמצע הכביש. בעקבות כמה מקרים מלחיצים שחוויתי בעצמי וחברותיי בעבר החלטתי שלא לקחת סיכון ולפנות מיד בצומת מבלי לעצור (משהו שאני לא מעזה לעשות אף פעם).. אותו רכב מחליט לעשות פרסה באמצע הכביש לנסוע אחרי, מיותר לציין שרמת הלחץ עלתה.. אני עושה פנייה לכביש שחוץ מרכבים בודדים שאני מכירה - אף אחד לא פונה לשם, ולכן גם מבלי לאותת אני פונה בכדי שהרכב ימשיך ולא ימשיך לעקוב אחרי. הרכב פנה! והוא מתחיל להבהב! אני מגבירה את המהירות והוא מאחורי נצמד ומהבהב. פניתי מיד לחניה ויצאנו מהר מהרכב לכיוון הבית כשהרכב נעצר מאחורינו ושני גברים ממלמלים משהו לכיווננו. אני שואלת "מה?" ואני מבינה לבסוף שהנהג אומר לי "תראי לי רישיון" אני מתקרבת אל הבנאדם עדיין בעצבים כשלפני שניה חשבתי שמישהו עוקב אחרי באמצע הלילה וקולטת שני שוטרים במדים!! אני צועקת עליהם "זה נראה לכם הגיוני להפחיד ככה 2 בחורות באמצע הלילה?? מי עושה ככה פרסה ונצמד לרכב באמצע שום מקום ומהבהב ככה??" והם "למה לא עצרת בעצור?" אמרתי להם שהם הפחידו אותי ורק רציתי להגיע מהר הביתה והם רק העלו את הפחד כשהתנהלו כפי שהתנהלו, מה גם שלא הייתה להם צ'קלקה כשלפי מה שאני יודעת הם מחוייבים לשים אותה על גג הרכב. נאמר לי "תתלונני עלי אח"כ עכשיו תוציאי רישיון". רותחת מעצבים כשכולי רועדת, לקחתי את התיק מהרכב ופשוט המשכתי הביתה. מתעלמת מהקריאות של שמי בקולי קולות ונכנסתי הביתה ונעלתי את הדלת רועדת בהיסטריה.
לאחר כמה דקות יצאתי עם הכלבה שלי לכיוון הרכב לראות אם הם עדיין שם וחיכה לי דו"ח שאני בספק אם מי שרשם אותו יוכל להצליח לקרוא, אבל מספר הקנס רשום בבירור.
אני כמובן לא מוכנה לשתוק. בטח ובטח לא לשלם את הקנס שאילולא התנהלות השוטרים המלחיצה לא הייתי מגיעה למצב שאני עוברת על החוק.

מה אני עושה במצב כזה? לאן אני יכולה לפנות? אני גם לא יכולה להבין מה השוטר כתב. אני רותחת!

תודה מראש