הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - הזוי במה המשטרה מתעסקת
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
11/07/2018 18:22
שלום,
נסעתי עם קורקינט חשמלי,
ארב לי שוטר אחרי צומת קטן וטוען שעברתי באדום (למרות שמצד שמאל שלי היה אוטובוס שנתן גז ממש שניה אחרי), בקיצור - אני טוען שלא עברתי באדום, והשוטר קרא בקשר לשוטר אחר שהיה בכלל בצד אחר של הכביש ולפני הצומת, וביקש ממנו להצטרף לחגיגה ולהגיד שעברתי באדום (שאין סיכוי בכלל שהוא ראה אותי, כי הייתי מאחורי אוטובוס מהזוית שלו).
החליטו לתת לי 1500 ש"ח קנס !!!!!, בלי לבקש באופן ברור האם יש לי משהו להגיד, הוא פשוט החליץ על דעת עצמו לרשום בדו"ח 3 מילים שאמרתי בהתחלה כשהוא שאל אותי למה עברת באדום? "עברתי עם האוטובוס" .
כמו כן לא אמר לי את הסכום עד הרגע שהגיש לי את הדו"ח, ואיפה שכתוב הנקודות, הדף חתוך בדיוק וכתוב: "0", אני לא יכול לדעת אם כתוב "10" למשל וה"1" נחתך, ובאופן כללי חלק מהמלל חתוך שם.
בתיאור של איפה כל שוטר ושוטר עמד, הוא טוען שהוא עמד בפינה הדרום מערבית של הצומת והשוטר השני בפינה הצפון מערבית של הצומת - כאשר זה לא היה כך, השוטר השני שכביכול ראה שעברתי את הקו הלבן באדום בכלל היה בצד השני של הכביש, פינה צפון מזרחית.
השאלות שלי:
1) האם יש לי קייס , זה שנסעתי בקורקינט חשמלי , והם כתבו בכלי הרכב: אופניים חשמליים, ואחרי זה בתיאור רשמו "קורקינט" - האם יש פה על מה "לשחק"?
2) המיקום של השוטרים שהוא לא נכון - האם יאמינו לי בבית משפט?
3) האם זה שהטופס לא שלם מבחינת הדפוס בו יכול לעזור לי?

* ניסיתי להשיג צילומים מהאירוע מכל העסקים בסביבה + העירייה, לטענתם לאף אחד אין צילומים של הצומת הנ"ל.

תודה לעוזרים