הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - תלונה למשטרה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
08/05/2018 14:43
האם ראוי להגיש תלונה במשטרה, ובהמשך גם להגיע לביהמ''ש?
(אירוע שקרה לפני מס' שנים), על בן משפחה שתקף פיזית את אחותו הקטנה (שניהם בוגרים, מעל גיל 27), וגרם לחרדה ממנו וריחוק ממנו (מהמשפחה אין תמיכה בעניין, מי שנכחו בסיטואציה מלבדם-רק אישתו והתינוק), לאחר פרץ עצבים שלו- עליה בצורה מאיימת, אך מושכלת (כנראה בשל חוסר הבנה בתקשורת..),וכן- טען בסוף המקרה כי היא זו שהביאה את זה על עצמה, היא אשמה, והוא יכול רק להצטער על כך שהיא גרמה למצב הזה בעצמה (מזכיר מחשבה/דיבור של בעל מכה..)..

פחות מיממה לאחר המקרה-הייתה אצל רופאת משפחה - עם סימנים כחולים וסגולים במקומות שונים על הגוף, בדיווח הרפואי נמסר על חבלה בצלעות ונכתב על מכה יבשה, אך ללא שבר, ורגישות קלה.. בנוסף גם נמסר בדיווח כי נשללת סכנה מהאח..

לבחורה שלום אך סוחבת איתה צלקת נפשית וחרדה מהאח (למרות שחששה למסור זאת לרופאה), לא נפגשה איתו מאז ושללה כל ניסיון להפגיש ביניהם, מלבד פגישה משפחתית אחת, בערך כשבוע לאחר המקרה, אליה הגיעה בתמימות (היא לא ידעה שהוא יהיה נוכח בה..), וכאשר המשפחה ניסתה לברר מה קרה בזמן האירוע, ולהביא לגישור בנושא, נגמר אותו הדיון בכך שהאח נותר בעמדתו וכי הוא מצטער בלבד על זה שהיא גרמה לכל האירוע הזה..- כך לדבריו (בנוכחות ההורים והאח ה-3, מעל גיל 20)..

האם וכיצד ניתן לטפל במקרה?