הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - מחפשת עורך דין
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
08/10/2017 08:18
אני זקוקה לעורך דין שיעזור לי לדעת איך להגיש תלונה במשטרה שתזכה ליחס מתאים בכמה סוגיות קשות שעימם אני מתמודדת לבדי ואני צריכה שגם יתלווה אלי למעמד הגשת התלונה. אני נפגעת איבה בין היתר וצריכה להוציא מהם טופס מיוחד עבור ביטוח לאומי שהם מנעו ממני. הסגרתי למשטרת ישראל לאחרונה רוצח ואנס סידרתי ואני אחת קורבנותיו אני צריכה מישהו שיתמוך בתהליך מולם התלוננתי על הטיפול שלהם במקרה. העברתי להם מידע אין לי כוונה להגיש תלונה נגד האנס עצמו כי זה לא בריא לי היום.

אבל מול המשטרה שלא פועלת ומול התלונה שהיגשתי נגדם אם אופציה לתבוע אותם בהמשך על כלל הטיפולים שלהם במקרים קשים שהיגשתי להם לאורך השנים וזכו להתעלמות גם כשהמקרה הינו גובל לפיקוח נפש קשים. הם עשו ממני לל היותר צחוק והוציאו לי שמות דיבה. יש לי ראיות ורקורד מוצק של הכל. מעבר לזה אני מתמודדת לבדי מול אדם שקשור לאחד ממקרי הרצח והוא בעל הנשק עימו נעשו המקרי אונס ורצח שאני אחת ההקורבנות שלו תרתי משמע - של האקדח שהוא מסר או הוא טוען ננגב ממנו אך הו אלא השאיר את האדם שגנב ממנו ובכך איפשר לו להמשיך לפשוע ולסכן גם את חי לאורך כל ה 28 שנים האחרונות. מעבר לזה הוא פעל בצורות חתרניות תחתי כדי פשוט שאני אשמש לו מגן אישי הייתי תמימה אז ובפוסט טראומה אחרי אונס ואיומי רצח ואובדנות - הוא ניצל מצב נפשי כדי לגרום לי להאמין בל מיני שטויות שהוא הכניס לי למוח כדי לכסות לעצמו את הפינה שאני לא אתלונן עליו.

במסגרת של השנים האלו הוא אגר וקיבל כ 30 יצירות אומנות שלי בגלל שטיפות מוח והונאה שהוא האכיל אותי בהם שאין לי דרך איך להחזיר לידי היום והוא משחק עימי היום המשטרה עומדת מהצד ומאפשרת כמובן לכל ההתעללות הזאת להמימשך -אני רוצה גם לגרום לכך שהמשפט בגין הנזק שלו יפתח מחדש ערעור על המשפט הקודם בו הוא שיקר בשבועה. אני רוצה את כל היצירות שלי חזרה ופיצוי על כל הנזקים בקיצור אני חייבת גם הגנה היות וחיי דיי בסכנה אני שוקלת ורוצה לברר גם נושא של מקלט מדיני כי אני חשופה לפגיעה ואף לאפשרות של התנקשות בחיי מצד כל הגורמים הללו. כלל מצד המשטרה. שלב ראשון אבקש עזרה בהגשת תלונות למשטרה. יש עוד גורם שניסה להתנקש בחיי לפני שנתיים ואני צריכה להגיש למשרד העורכי דין לתלונות על שני עורכי דין שמעורבים בך לבדיקה תצהיר חתום על ידי עורך דין - בקיצור יש לי כיף של חיים ועזרה תועיל שהם יהיו בטוחים. בברכה מרלין