הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - דוח על שימוש בנייד ללא דיבורית
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
20/02/2017 20:46
קיבלתי דו"ח משטרה על שימוש בטלפון נייד שלא באמצעות דיבורית .
שוטרת ביקשה שאעצור בצד כי דיברתי בנייד ללא דיבורית הסברתי לשוטרת כי השיחה נעשתה בדיבורית (השיחה מוקלטת על ידי מי שהתקשרתי אליו , עד לבקשת השוטרת פרטים כלומר עוד מוקלטת שהיתה ליידי ) .
אני בדיוק יצאתי מהעבודה הטלפון ליידי מוטען ואני מדברת בדיבורית ברמזור אדום הוצאתי מהתיק את נרתיק המשקפיים שלי , שאף הוא בצע שחור . (גם השוטרת הרכיבה משקפי שמש)
השוטרת שאלה אותי מה יש לי להגיד ואמרתי שייש לי דיבורית ושלא דיברתי בנייד.
ושחוץ מזה אני נוהגת שנים רבות ללא כל עבירה . היא אמרה את זה תגידי במשפט.
נשארתי ברכב הבאתי לשוטרת את הרישיון נהיגה וחיפשתי את רשיון הרכב בינתיים השוטרת הלכה לרכב וכתבה את הדוח שחזרה הראתי לה את הנתיק והטלפון שנראים אותו דבר היא אמרה ראיתי טלפון בצבע אחר ... אמרתי שזה הטלפון שלי . היא אמרה שראתה בבירור צבע אחר ושאת היתר אגיד במשפט ושלא יעזור כלום גם מתנדב שישב ברכב ראה טלפון בצבע אחר. אמרתי לשוטרת שייש לי את רשימת אנשי הקשר בדיבורית ושאין סיבה שאדבר בנייד ושהיא עצרה אותי עוד הייתי בשיחה בדיבורית . היא אמרה שלא הייתי בדיבורית שעצרה אותי .(למרות שהשיחה מוקלטת)
בסופו של דבר לא היתה מוכנה לרשום את כל הגירסה שלי רק שאחתום אמרתי שאני נוהגת שנים ולא קיבלתי דו"ח ולכן רוצה לקרא את מה שכתבה ושתכתוב את מה שאני מבקשת בדברי הנהג. היא סרבה ואמרה לי שאני חותמת על הקבלה וכי אקבל העתק .התעקשתי אז היא אמרה אני כותבת שאת מסרבת לחתום .רשמה משהו בחתימת המקבל לא ממש מובן , תלשה את הדוח ומסרה לי. זהו . ונסעה .
השאירה אותי המומה !
עכשיו מה עושים ?
אודה לעזרתכם