פגיעה באמא שלי - מה עושים? - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
13/04/2016 13:07
ישנה שכנה שלא מפסיקה להתנכל לאימי על בסיס קבוע. ההתנכלות כוללת קללות ואיומים בצעקות כשהיא רואה אותה ויורקת לכיוונה בכל פעם שהיא פוגשת אותה ברחוב או במעלית (בניין משותף). הקללות כוללות מילים כמו גנבת, מסריחה, שתמותי, "אני אעשה הכל שתעופי מהבניין".
השכנה, אמנם, לא הרימה ידיים עליה אך ההתנפלות המילולית קורה בכל פעם שהיא רואה את אימי במקרה ברחוב או בבניין וכשזה על בסיס קבוע זה כבר גורם לעוגמת נפש והטרדה שלא מניחה לנפשה של אימי שהיא אישה מבוגרת.

הרקע להתנפלות של אותה השכנה הוא תביעה שבה תבעה את אימי בעבר בבית משפט והפסידה בתביעה ושילמה כנס לאימי על התביעה שבה הפסידה. מאז אותו המקרה היא לא מפסיקה להתנכל לאימי. אימי חשבה בהתחלה שהיא פשוט כועסת ועם הזמן היא תרגע אך מאחר וזה נמשך כבר כמה שנים (התביעה המדוברת הייתה לפני כ5-6 שנים) צריך לעשות משהו שההתנכלות תפסק.

יש לציין, כי נראה לי באופן אישי שהשכנה המדוברת כנראה מעורערת בנפשה אבל אימי היא אישה מבוגרת וכבר לא מסוגלת לסבול את ההתנכלויות הבלתי פוסקות של אותה השכנה.

השאלה היא מה אימי אמורה לעשות מבחינת החוק על מנת שההתנכלות תפסק? לפנות למשטרה ולבקש צו הרחקה? לתבוע אותה בבית משפט על עוגמת נפש או הטרדה או הוצאת דיבה (היא מקללת אותה בצעקות ברחוב ועושה לה בושות)?




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: פגיעה באמא שלי - מה עושים? - פורום פלילי