חשד לגניבה - לחכות לכתב אישום? - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
02/09/2015 08:39
שלום רב, אח שלי בעל בעיות נפשיות , ocd , bdd, מאובחן הועקב על ידי מאבטחי הקניון ועובדת של חנות בטענה שגנב שני וויטמינים, הוא הלך איתם והראה קבלות על מוצר אחר שקנה לפני כמה ימים בחנות אחרת של אותה הרשת.

לגבי הוויטמינים לא היה לו קבלה , הוא אמר להם שלא גנב והעובדת הביטחונית של החנות אמרה שראתה, הוא אמר לה שתראה לו במצלמות האבטחה אך לא הסכימה, הוא עוקב והזמינו לו משטרה, בינתיים העובדת ניסתה לצלם אותו ללא ידיעתו, כשהוא ראה זאת הוא זז וביקש ממנה למחוק את התמונה, היא סירבה, וניסתה לצלמו כמה וכמה פעמים ללא הסכמתו, בעוד מאבטח שהיה במקום אמר שמותר לה הכול כשהוא נתפס על חשד גניבה.

הם עיכבו אותו שעה ויותר והמשטרה לא הגיעה, ניסו לשכנע אותו להודות לחתום, וניסו לצלמו. למרות שהתנגד ואמר שיש לו בעיה אם זה. אחרי זה העובדת כתבה את פרטיו האישיים, ושאלה אם זה פרטיו הנכונים, הוא השיב שכן.

היא אמרה שהיא רוצה לעזור לו אז כדי שיתן לה לצלם אותו ושיודע במעשה, ושהיא ראתה אותו, אך הוא טען שהיא לא הייתה שם ושתראה לו במצלמות שהוא עשה זאת , האם מותר להם לעכב אותו עד הבאת משטרה, כמה זמן שירצו?

האם למרות חוסר הסכמתו הגדולה, כמה וכמה פעמים, מותר לצלמו ללא ידיעתו, ולנסות שוב ושוב ללא רצונו? האם הוא מחוייב להביא את פרטיו האישיים? האם אינם מחוייבים להראות במצלמה את הגניבה? מה צריך לעשות עכשיו, לחכות להגשת כתב אישום נגדו או לקחת עורך דין כבר עכשיו?

תודה .




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: חשד לגניבה - לחכות לכתב אישום? - פורום פלילי