מקווה שזה המקום הנכון לשאול... - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
28/11/2017 21:56
שלום לכולם, זה יהיה קצת ארוך אבל אודה למי שבכל זאת יוכל לקרוא ולענות לי.
כשהייתי בצבא עשיתי תאונה עם רכב של הצבא (רכב לבן) ובגלל שהנזק היה גדול אז החליטו לעשות חקירה ובסופה גם הגישו כתב אישום ונשפטתי בבית דין צבאי, במשפט נגזר עליי עונש של שלילת רישיון מחודש אוגוסט עד לחודש דצמבר וקנס כספי.
ביום שבה החלה לי השלילה הגעתי למשרד הרישוי הצבאי כדי להפקיד את הרישיון שלי, הרישיון שהיה לי היה רישיון זמני מכיוון שחידשתי אותו כמה חודשים לפני תחילת השלילה.
בגלל שבמערכת של משרד הרישוי היה כתוב שאמור להיות לי רישיון אחר (כרטיס פלסטיק) הם ביקשו ממני להביא תצהיר מעו"ד צבאי שהרישיון שהבאתי להם הוא אכן הרישיון היחידי שנמצא ברשותי.
הבאתי למשרד הרישוי הצבאי תצהיר מעו"ד חתום בחותמת גומי (וללא חתימה בעט) אציין שכאשר ביקשו ממני להביא תצהיר לא הגדירו מה התצהיר אמור לכלול ולא ביקשו שום דבר ספציפי למעט "תצהיר חתום ע"י עו"ד".
ביום שבו הבאתי את הרישיון יחד עם התצהיר הפקידה במשרד הרישוי הצבאי לא אמרה שיש בעיה עם התצהיר ולכן עזבתי את המקום במחשבה שעשיתי את כל מה שדרוש ממני.
כמה ימים לאחר שהייתי שם התקשרו לומר שהתצהיר שהבאתי לא טוב ושצריך להביא תצהיר חדש כאשר שאלתי מה לא טוב בתצהיר הפקידה לא ידעה לענות לי.
ניסיתי להשיג את המשרד כמה פעמים בחודשים אחכ ולבסוף כשהצלחתי לתפוס אותם (בזמן שהיה סמוך לזמן סוף השלילה) נאמר לי שהשלילה שלי "לא נספרה" בגלל שחסר חתימה בעט ושגם אם אביא עכשיו תצהיר חדש חתום בחותמת גומי וחותמת בעט השלילה שלי לא תספר באופן רטרואקטיבי מה שאומר שהשלילה שלי החלה רק אתמול (27.11) לפי משרד הרישוי הצבאי.

האם חוסר בקשקוש בעט הוא סיבה שבגללה אני אצטרך לחכות עוד 4 חודשים כדי לסיים את השלילה שלי?

תודה לעונים ויום טוב!




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: מקווה שזה המקום הנכון לשאול... - פורום פלילי