מקווה לעזרה - בעיה מול עורך דין - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
04/12/2016 20:03
לאחרונה רכשתי שרות של עו"ד , נחתם הסכם שכר טרחה על סך 15,000 שח ושולם הסכום במלואו ..
במהלך חתימת ההסכם הובטחו הבטחות שפוזרו באויר , ובזמן הפגישה הוקלטה ע"י כל השיחה .
כל מה שסוכם עם עורך הדין התגלה כשקר גדול שהוא סיפר על מנת להשיג לקוחות , העביר אותי לטיפול של מתמחה המשרד ועורך דין אחר, ללא הודעה מוקדמת וסיכום מראש לקבל טיפול מגורם אחר.. שינה את דעתו לגבי אופן הטיפול שוב ושוב , סינן אותי , טען שהתיק שלי לא חשוב לו כרגע לטיפול מספר פעמים כשביקשתי לדעת מה הוא מתכנן להמשך הטיפול בי ואיך מתקדם , מספר פעמים טען כי אני מטרידה אותו כאשר מתקשרת לברר מידי שבוע לגבי התיק שלי וכי הוא עסוק בתיקים " כבדים" יותר של סכומים גדולים ואין לי מה לדאוג .
לאחר התעקשות ביצע פעולה אחת ויחידה בתיק שלי , והיא גרמה לי לעוול גדול , הוא הכניס לתוך תיק הוצאה לפועל שלי , "בטעות " את הסכם שכר הטרחה עם שלנו שם מתועד כל הבקשות שלי לגבי תביעות ופעולות עתידיות .

לאחר שהבהרתי לו כי לא יעלה על הדעת שאוכל לסמוך עליו ושלא ניתן להמשיך את ההתקשרות בינינו כך. הוא כמובן סינן ומשך אותי במשך תקופה ארוכה, הוא טען שאני מטרידה אותו ויתלונן עלי במשטרה על הטרדה וההקלטות של השיחות בינינו .
ביקשתי שנסיים את היחסים בצורה יפה והוגנת שיחזיר לי את כספי ואני אקח שרות של עורך דין אחר ומאחר שלא ביצע שום פעולה בתיק שלי אין כל סיבה שאשלם לו את כל שכר הטרחה , ואף הייתי מוכן לשלם לו תמורה לטרחה שטען כי עשה בתיק שלי ..
נכון לעכשיו הוא טען כי התלונן על הטרדה במשטרה , ושלא מתכוון להחזיר את כספי מכיוון שיש הסכם, עורך דין מטעמו אמר שיעשו חישובים ויחזירו חלקית הסכום אך העורך דין איתו נעשתה העסקה טוען שלא בא בחשבון ושום דבר לא יוחזר , מה אפשר לעשות כנגד זה? והאם זה חוקי ההתנהגות שלו?




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: מקווה לעזרה - בעיה מול עורך דין - פורום פלילי