הזמנה לחקירה במשטרה - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
16/01/2016 20:33
שלום לכולם.
התקשרו אלי כרגע מתחנת משטרת קרית גת לזימון לחקירה או שאני יסדיר תשלום מול איזה נהג:
סוררי אם זה ארוך, זה פשוט רצף ארועים...

היינו צריכים להזמין הסעה מב״ש לרשל״צ וחזור למסיבת הפתעה, אשתי דיברה עם אדם בשם א׳ והם נסגרו על מחיר, מסלול וכד׳ וסוכם שאני אתקשר למחרת לסגור את ההסעה סופית.
התקשרתי, אך בטעות למישהו אחר בשם ב׳ שהיה אצלי תחת ״הסעות״ בפלא (אין שום קשר בין א׳ לב׳)
כשהסברתי לב׳ שאשתי דיברה איתו הוא זרם ואישר וכל השיחה התנהלה כאילו הוא באמת יודע על מה מדובר. אני חייב לציין שעד סוף השיחה לא דובר בכלל על מקום לאיסוף או יעד (כי כביכול הוא מכיר את הפרטים) ורק ווידאתי שזה אותו מחיר וכך נסגרה ההסעה.
ב׳ כל כך זרם איתי, שכשביקשתי שיאסוף מישהיא ממקום שב׳ יודע כי המישהי הזאת רופאה שלו (שכמובן היא רופאה של א׳) אז הוא אישר הכל ושוב שיחק אותה יודע על מה מדובר.

ב׳ שלך נהג לעבודה בשם ג׳ ואיתו היו לי בעיות מהתחלה, תחילה הוא לא הכיר את מקום המפגש ולא ידע איך להגיע אליו כי אין לו וויז או ג׳י פי אס ובסוף הסתבר שהוא בכלל לא יודע לאן הוא נוסע (ברמת לאיזה עיר בארץ). בסוף הסתדרנו ואני אירגנתי שיהיה מישהו עם ווייז.
הנהג החליט לא להקשיב לווייז ובסוף נסע בדרך אחרת, הסתבך ועשה סיבוב של עשרות קילומטרים, מה גם שהוא נסע מאוווד לאט ומאוווד מלחיץ (לטענת הנוסעים - אני לא הייתי שם פיזית)
כששמענו על זה, אשתי התקשרה לב׳ (האחראי של ג׳)
וקיבלנו שירות סופר גרוע ותשובות מרתיחות והשיחה נסגרה בכך השהנהג יוריד את הנוסעים ויסע הבית, ב׳ מצידו אמר שהוא בכל מקרה לא מוכן לעבוד איתנו והכל מבוטל. בחזור הוזמנה הסעה אחרת.

בחזור הסתבר שג׳ חיכה לנו בחוץ, הנוסעים בטעות התחילו לעלות אליו אך הורדו משם והוסבר לג׳ שההסעה שלו בוטלה ושידבר עם האחראי שלו ב׳ (שבכלל לא עדכן אותו על כך).

היום קיבלתי טלפון מתחנת משטרת קרית גת ובה אמרו לי שג׳ נמצא שם והוסבר לי שהוא חיכה לנו כל הלילה ברשל״צ ועכשיו בגלל שאנחנו חייבים לו כסף (להזכיר שאת הכל סגרנו עם האחראי שלו ב׳ בכלל) או שאני מסדיר מול ג׳ את התשלום או שאני אהיה חייב להתייצב בקרית גם (אני מב״ש בכלל) ביום ראשון לחקירה על ״גנבה״

אין לי מושג איך אני אמור להתנהל מכאן ואילך.

תודה רבה רבה לעוזרים.




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: הזמנה לחקירה במשטרה - פורום פלילי