סוגיה משפטית בפלילים - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
17/12/2015 08:58
בתאריך 19.10.2008 חמתי ז"ל נרצחה לאחר הגעת ניידות המז"פ וקציני המשטרה כמובן שהגופה נלקחה למכון וכל רכושה לראיות (תיק, ארנק, מסמכים, טלפון, תכשיטים)בתום החקירה הראשונית התיק המסמכים הארנק והטלפון הוחזרו אך התכשיטים מסיבה לא ברורה הושארו כראיות. בתום המשפטים הדיונים והערעורים עד רמת העליון ודחייתם האיש שרצח אותה קיבל מאסר עולם (כל מה שציינתי ארך כ6 שנים) והמשפחה קיבלה אישור שזהו אין יותר צורך בראיות כי המשפטים הסתיימו אז המשפחה (ילדיה של המנוחה) ניגשו הן פיזית והן באמצעות מכתבים לתחנת משטרת אשדוד לקבלת התכשיטים.. תחנת משטרת אשדוד מסרה שהתכשיטים לא בידיהם אלא בידי פרקליטות באר שבע, ואז פנינו לפרקליטות באר שבע לקבל את התכשיטים והפלא ופלא גם אלה טוענים שהם לא בידיהם אלא בידי משטרת אשדוד ושוב פנינו למשטרת אשדוד וחוזר חלילה, שורה תחתונה עד לרגע כתיבת פוסט זה התכשיטים לא הוחזרו למשפחה כמובן שמיותר לציין שמעבר לשווי הכספי הרב שלהם קיים ערך סנטימנטלי שהוא יסולא מפז ולא ניתן לאומדן אפילו.

סיפור הרצח מורכב וטעון רגשית מאוד וכל הסחבת והטרטורים ועוגמת הנפש שמשטרת אשדוד ופרקליטות באר שבע מעבירים אותנו גורמת לנו לעוד יותר צער וכאב.

אנחנו מתחננים להביא את הסיפור והפרשה הזו לסיומה ולקבל כבר את התכשיטים של חמתי היקרה ז"ל, אודה מאוד למי שיש בידו פיתרון או עזרה כלשהי שתגרום לדבר הזה לקרות.

תודה מראש




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: סוגיה משפטית בפלילים - פורום פלילי