בעיה בתעבורה - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
30/09/2015 09:15
לפני כ4 שנים, לאחר כוסית אחת נתפסתי נוהגת בהשפעת אלכוהול, כך הם קראו לזה: "נהיגה בהשפעת אלכוהול". נתפסתי על 290 מ"ג כשהגבול התחתון היה 290 מ"ג. קיבלתי חודש של שלילה מנהלתית במקום.

מספר חודשים אחרי כן, בהתקיים המשפט, הוטל עליי עונש של חצי שנה שלילה- פחות חודש השלילה המנהלתית (בפועל: 5 חודשים), בתום תקופת זמן זו, התיצבתי במשטרה ע"מ לקבל את רישיוני בחזרה אך אז התברר לי שנעשתה טעות ע"י משרד הרישוי והפקידה שהקלידה- הקלידה חצי שנה במקום חמישה חודשים. משגיליתי את הטעות הלכתי לבית המשפט, הוצאתי את האישורים הנדרשים ושלחתי פקסים למשרד הרישוי על מנת שיתקנו את הטעות ויקצרו את החודש המיותר. עודכנתי שהחודש קוצר ורישיוני הוחזר לי (עד שכל הבירוקרטיה הזו נסתיימה עבר החודש ההוא ממילא).

כמה חודשים אחר כך קניתי רכב ומשפניתי אל סוכנויות הביטוח, זו אחרי זו הן סירבו לבטח אותי. לגברת ענבר אורפז יש 4 שנים רישיון ו-3 שלילות. וכך אני הולכת מסוכן לסוכן ומגלה את גודל הצרה. כל סוכנויות הביטוח מסבירות לי שאני יכולה לבטח את הרכב רק בתמורה ל4,000 שח לביטוח חובה (במקום 1,800) וזאת מכיוון שמבחינתן אני עבריינית תנועה מסוכנת. אני, בעלת רכב חדש שקניתי במיטב כספי, לא יכולה לנסוע עליו!

הלכתי למשרד הרישוי והתברר שאכן יש לי 3 שלילות.

השלילה המנהלתית- שלילה 1.

השלילה של החצי שנה- שלילה 2.

והשלישית היא על שום שעל גבי השלילה של החצי שנה הוקלדה השלילה הנוספת, תיקון הטעות כביכול. שלילה של חמישה חודשים. במשך אותה חצי שנה בדיוק הייתי שלולת רישיון פעמיים. - זו שלילה 3.

- הן אמורות כולן להיחשב כשלילה אחת! -

משרד הרישוי שלח אותי לבית המשפט. בית המשפט שלח אותי למשטרה. המשטרה שלחה אותי למשרד הרישוי, וכו' וכו' וכו' כשאף אחד לא יכול לעשות בעניין דבר.
כעת, אני בת 28, בעברי 3 שלילות.

אני לא רוצה לחשוב על קניית רכב בשנית וביטוחו. וגרוע מזה, אם אתפס ולו על עבירת התנועה הקלה ביותר ושוטר יעלה את שמי במסוף, מה גדול יהיה עונשי.
אז מכובדיי, עצתכם חשובה לי, מה עושים? אל מי פונים ואת מי תובעים?




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: בעיה בתעבורה - פורום פלילי