עזרה למטפל שנחשד - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
27/09/2015 03:01

הייתי בטיפול נפשי עד לפני כשנה. לפני כחצי שנה אחת המטופלות של המטפל שלי התלוננה עליו שהוא הטריד אותה מינית. בעקבות כך קראו לי לחקירה במשטרה. אני הייתי בשוק, כי הייתי מטופלת שלו במשך ארבע שנים, והייתי נפגשת איתו פעמיים בשבוע, כך שהכרתי אותו לפני ולפנים והתלונה הכי לא התאימה לו בעולם. חקרו אותי כשלוש שעות והחוקרת אמרה לי שהיא מאמינה לי. למחרת השם שלו הוצא לפרסום על ידי המשטרה כחשוד בהטרדה מינית.

היות שאיכפת לי מאד מהמטפל אני מעוניינת לעזור לו בכל מה שאפשר. אמרו לי שלא ליצור איתו קשר כלשהו אחרת לא אוכל להעיד לטובתו. הבעיה היא שמאד קשה לי הניתוק ההרמטי הזה ביני לבינו. אף שהוא לא מטפל בפועל, בכל אופן הייתי רוצה להתייעץ איתו לפעמים בבעיות שעולות לי, לאחל לו שנה טובה, ולשתף אותו בחלקים מחיי הסוערים.

האם אמנם אמור להיות בינינו נתק מוחלט או שמותר איכשהו ליצור קשר ובכל אופן להעיד בעדו? ואם כן, עד מתי? איך אני יכולה לדעת מה מצבו המשפטי? בתחילת הסיפור ניסיתי ליצור קשר עם עורך הדין שלו אבל הוא אמר לי שאסור לו להיות בקשר איתי ואם אמנם יתברר שאני לא עידת תביעה אזי הוא יוכל לבדוק אם אני יכולה לעזור במשהו. האם אני יכולה לעזור בכלל?

אני מרגישה די מבולבלת. הייתי רוצה לקבל מידע שיבהיר לי איפה אני בכל הסיפור הזה. מודה מאד.




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: עזרה למטפל שנחשד - פורום פלילי