עבירת תעבורה - שאלה - פורום פלילי

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


נושא
מחבר
תאריך ושעה
29/06/2015 08:10
לפני כשנתיים קיבלתי דו"ח על נסיעה באור אדום (משוטר, לא ממצלמה). כיוון שלא עברתי באדום, ביקשתי להשפט. לאחר כשבועיים קיבלתי אישור מהמשטרה שפנייתי התקבלה. מעבר לכך לא קיבלתי שום מסמך בדואר.
עבר המון זמן ולא התייחסתי לכך כי ידעתי שהדברים האלה יכולים לקחת זמן.

בחודש אפריל קיבלתי מכתב מהוצאה לפועל שאומר שיש לי חוב שעליי לשלם. הייתי בטוח שזאת פשוט יד ימין שלא מדברת עם יד שמאל, ושאין לי מה לדאוג כי אני אמור לקבל זימון למשפט.
שבוע שעבר החלטתי לבדוק את הנושא, והתקשרתי להוצאה לפועל וגיליתי שהיה לי משפט, לא הייתי נוכח בו, וכמובן שיצאתי אשם.

לקחתי מהנציגה בהוצאה לפועל את מספר התיק והתקשרתי לבית המשפט, שם אמרה לי הנציגה כי היו שני דיונים בתיק שלי, אחד בחודש יוני האחרון ואחד באוקטובר. את הזימון למשפט הראשון שלחה המשטרה, ולשני שלח בית המשפט. ביקשתי ממנה שתבדוק מה רשום במחשב לגבי מסירת הזימון השני, כי ידעתי שבית משפט אמור לשלוח בדואר רשום. היא אמרה שמופיע אצלה במחשב שאכן המכתב לא נמסר עקב "מען שגוי".
שאלתי אותה מה ניתן לעשות והיא אמרה שאפשר להגיש בקשה לביטול פסק דין.

1. ראיתי באינטרנט שניתן להגיש בקשה לביטול פסק דין עד 30 יום מהיוודע פסק הדין. השאלה שלי היא מה זה "היוודע" במקרה הזה? האם אני עדיין יכול להגיש את הבקשה או שזה אבוד?

2. האם שווה לי להתעסק עם זה, או פשוט לשלם את הסכום וזהו? (1200 ש"ח)

3. במידה וכן אגיש בקשה והיא תתקבל, מה הסיכוי שלי לזכות אחר כך במשפט? (בזמן ביצוע העבירה כביכול, חברתי הייתה איתי ברכב ויכולה להעיד שלא עברנו באדום).

תודה רבה.




יש לך שאלות בנושאי פלילים? לקבלת סיוע אישי
מעורך דין מנוסה 24 שעות ביממה חייג/י:

072-336-0520

שאלה בנושא: עבירת תעבורה - שאלה - פורום פלילי