הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - מה דעתכם המשפטית?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
20/11/2017 21:54
חולק איתכם מקרה מהבוקר.
משתלב לתוך כביש איילון באופנוע שלי (250 סמק שלא תגידו אני מטורף), עובר לנסיעה בנתיב תחבורה ציבורית, במהלך הנסיעה שלי, חותך אותי מימין רכב יונדאי כמעט שזרק אותי לקיר.
בעודי מאט על מנת לבדוק מה בדיוק חשב לעצמו אותו נהג שעשה את שעשה,מוציא הנהג את הראש מהחלון ואומר לי, בקול סמכותי לעצור בצד.
בזמן שהוא מוריד את הלוחית האזרחית מהרכב וחושף לוחית משטרה, ניגש אליי בבקשת רישיונות. בעוד אני שואל אותו מדוע חתך אותי ועוד עוצר אותי בצד כאילו אני לא בסדר, עצר אותי ואמר שאינני מורשה לנסוע בנתיב תח"צ. לא אמרתי לו שהוא טועה למרות שציינתי שמאז שנת 2016 פיילוט של שר התחבורה ישראל כץ מתיר לדו גלגלי לנסוע בנת"צ ונקבע כי אין הדבר מפריע לתנועה (לכן לא תראו אף שוטר עוצר דו גלגלי בנת"צ למרות שאין חוק מפורש בעניין), אבל ציינתי בפניו שבין אם זה נכון ובין אם לא, גם לו בתור רכב אזרחי או משטרתי (אלא אם כן בתפקיד) אין אישור לנהוג בנת"צ, ועצם כך שנכנס לנתיב בעברה (והצבעתי למצלמת קסדה שפעלה והזמנתי אותו לצפות בעברה שלו) חמורה אינו מבטל את זה שלא הפרעתי לאף אחד כי הנתיב היה ריק, בעוד הוא נכנס בחוסר זהירות.
מה עוד שלא טרח במהלך כל הזמן הזה אף להציג תעודת שוטר כמו שהוא מחוייב כחוק לעשות כנציג החוק, מה עוד שאינך שוטר תנועה אחרת היית דופק לי דו"ח של החיים. לאדון שוטר לא כל כך היה מה לומר לי על טיעוני, איחל לי נסיעה זהירה ונסע... בנתיב התחבורה הרגילה... מפתיע....
מה מנעתי מעצמי לולא אותו שוטר לא היה נבהל מעצם העובדה שאינו בטוח ב100% במעשיו כי צולם במצלמה בזמן המעשה.
בני אדם, כולם עושים טעויות, גם אם אתה שוטר מותר לעצור ולהגיד "סליחה בן אדם, לא הסתכלתי" ולא לנסות להצדיק את עצמך בתירוץ שאתה שוטר.
ולכל אלו שיגידו שאסו רלי עדיין לסוע בנת"צ, צודקים, אבל זה עדיף ל-כ-ם, מעקיפה מימין, מנסיעה בשוליים או בין המכוניות..... אז אם יש דרך יותר בטיוחתית להפריד בין 4 גלגלים ל2? אני אקח את זה.