הוספת תגובה

חייגו לייעוץ אישי: 072-336-0520עו"ד לענייני פלילים ותעבורה 24 שעות ביממה


הוספת תגובה ל - תלונה כוזבת שהגשתי בטעות
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
06/06/2017 13:37
שלום

עשיתי טעות חמורה מאוד והקשבתי למשפחה שלי והגשתי תלונות כוזבות במשטרה על בעלי.... העיניין הסתבך ובעלי נעצר על ידי המשטרה... יש לו עורך דין שמייצג אותו.

והוא במעצר כבר יותר משנה על זה שהוא לא עשה לי כלום בעצם.

נגד המשפחה שלי שהכו אותי והתעללו בי במשך השנים הגשתי צו הרחקה וכיום אני ממתינה לדיון בצו מניעה נגדם בגלל שכל פעם שנגמר להם הצו הם מציקים לי ומפריעים למהלך החיים שלי ושל בעלי בכל דרך אפשרית. (עורך דין מהסיוע המשפטי עוזר לי בכך).

פניתי בעצמי לשופטת מאייר בבית המשפט בקרית גת עם מכתב שאני כתבתי לה ניסיתי לדבר ולפנות לכל מי שרק יכולתי ולא רוצים בכלל לשמוע אותי... אומרים לי מפגרת וכל מיני כאלה...

בדיון האחרון שרוצים להעניש אותו על דברים שהוא בכלל לא עשה לי התובעת של המשטרה אמרה שזה צריך להעניש אותו לטובת הפמיניזם הנשי... נראה לי הזוי ביותר. שאמרתי לשופטת שזה לא נכון והכל שקר הוציאו אותי מהאולם.

בעקבות השקרים שלי והאשמות השווא נגדו על דברים שלא עשה לי בכלל... הוא עבר התעללות נפשית בזמן המעצר וגם החוקרת שנגדה הגשנו תלונה במח"ש התעללה בי ובו ולאורך כל הדרך שיתפה פעולה עם המשפחה שלי, היום אני מבינה ששכנעו אותי לעשות משהו שאסור לעשות ואני מצטערת על הכל.

בעקבות כל מה שקרה ועדיין קורה בעלי רוצה להתגרש ממני ואני מאוד לא רוצה שזה מה שיקרה אני מאוד אוהבת אותו עשיתי טעות ואני רוצה לתקן את הטעות שעשיתי סתם מאשימים בן אדם חף מפשע שאין לו שום עבר פלילי ומעולם לא פגע בי להפך הוא רק עזר לי ואני מרגישה כל כך כפויית טובה כלפיו.

במח"ש עדיין מתנהלת חקירה ....כבר כמה חודשים. ואין תשובה.
מה עושים עם כל זה אני לא יודעת.

צריכה עזרה של עורך דין ומכל מי שיכול לעזור לי בבקשה.

טעיתי ואני מצטערת מאוד לא רוצה שיפגע בן אדם שלא עשה לי כלום.

אני לא יודעת כבר איך לבקש ממנו סליחה על כל זה.

מי שיכול לעזור לי בבקשה אני ישמח מאוד אם יש איזו דרך לתקן את כל זה. בבקשה ותודה.